18 Jan 2013

kisah 1

Seperti biasa, lewat petang itu, dia akan setia di situ, menati dan menunggu. Sambil dia menunggu dia akan menghiaskan diri nya. Dia gigih membersihkan tubuh nya, agar dia di pilih, tidak tertewas seperti semalam. malu lah dia, mana nak di sorok muka yg 'cute ni', kalau asyik tewas saja. Kalau asyik tertewas saja, macam mana dia nak meneruskan keturunana nya.

Jam sudah menunjukkan pukul 5 petang, selalu nya pada waktu ini lah si dia akan lalu dgn penuh lenggok. Semua mahukan si dia, mana tak nya, dia pling hot yang ada di k9. Tiap petang dia snggup tungu untuk dapat kn awek hot yang d gilai ramai. Semalam dia sudah cuba beberapa ayat dari tv yang d pasang oleh student k9, macam2x gaya jalan jugak sudah d cuba.

si dia sudah kelihatan dr jauh, dengan lenggoknya sudah mampu mendebarkan jiwanya. Tapi kejap! nape dia nampak si Cico yang jalan dgn awek 2?? bukan dua ari lepas dia dah kalah ke dengan si Cico yang gemok tu?? tau makan saja si Cico tu, dia ne nk makan pon susah, kalau ada yg baik hati dapat lah dia, sebab tu la dia tidak secntik dan sebersih macam si Cico, si Cico bertuan, makan yang sedap2x.

nampak nya ari ne dia bakal kalah lagi la, penat jelah dia bersihkan badan nya ari ne, tegok2x dah b'teman pulak si awek ne, dia tau, dia psati kalah kalau dengan si Cico ne, dari buang masa, baik dia gi ayat si Joyah, mesti dapat, sebab si Joyah pon senasib dgn dia, busuk dan kotor, tiada siapa yang mahu. kalau di pikirkan, dh bnyak anak dia dengan si Joyah..hahahahah~~

lantak lah, sok jelah cuba lagi, ari ne dia lepak dgn Joyah jela, hehehe



No comments: